Fortsätta?

Sommarlovet är snart över och denna bloggen skapade jag som ett kreativt projekt i skolan för läsåret! I maj hade vi presentationen av kreativa projekten och som min presentation av bloggen gjorde jag ett häfte med utvalda inlägg. Blev väl bra antar jag.

Senaste inlägget var i början av sommarlovet om jag minns rätt, inlägget av ångestpodden. Frågan är om jag ska fortsätta skriva inlägg även om detta inte är mitt kreativa projekt längre. Vet inte heller om vi kommer ha det nu läsåret som kommer och om vi har det vet jag inte om  jag ska fortsätta med bloggen, kanske om jag får. men bloggen kommer antagligen stå stilla ett tag sen får vi se om jag fortsätter kanske ibland händer det att jag skriver något men jag har också funderat om jag inte ska ha detta som kreativa projekt, om vi ska ha det, ska kanske jag kommer skriva om detta ämne; Kroppsideal, kroppspositivism osv… På min ”personliga blogg” http://nouw.com/juliaeinarssoon vi får helt enkelt se hur jag gör. Men det märks i framtiden men även om jag inte skriver så kommer bloggen finnas kvar! img_0371

Kommentera

